۰

آموزش آنبن کردن خود در بازی Rules of Survival

ترفند و آموزش آموزش ها ترفند ها

آموزش آنبن کردن خود در بازی Rules of Survival

در این آموزش که برای شما همراهان برچ گیم دانلود مهیا شده است فرا میگیرید که چگونه خود را در سرور های بازی Rules of Survival از محرومیت در آورید . توجه فرمایید آموزش قرار داده شده میتواند در نسخه اندروید و یا نسخه PC مورد استفاده قرار گیرد پس قادر هستید در هر دو نسخه از آن استفاده نمایید . آموزش بسیار ساده میباشد و تمام نیازمندی ها در ادامه ی پست بصورت کامل توضیح خواهد داده شد .

برای آنبن شدن در بازی شما نیازمند دو چیز هستید :

ابتدا اگر در نسخه کامپیوتر محروم شده اید باید نسخه گوشی بازی را دانلود کنید و با اطلاعاتتان وارد اکانتتان شوید . در مرحله ورود به بازی در نسخه اندروید توجه فرمایید که باید در نسخه PC در مرحله اول وارد کردن اطلاعات بوسیله کد بارکدی که به شما ارائه میدهد که باید بارکد را توسط دستگاه اسکن کرده تا اکانت منتقل شود  . برای آنبن کردن اکانت اندروید خود این مراحل را میتوانید بصورت وارونه انجام دهید .

بطور خلاصه مراحل بدین صورت است :

1. پاک کردن Log Data بازی
2. دانلود نسخه موبایل بازی
3.وارد شدن به ایمیل بن دائم شده در دستگاه جدید
4. سپس وارد بازی شوید و بر روی PC Login کلیک کنید
5. به نسخه PC برگردید
6. سپس کد و  بارکرد مربوطه را اسکن و از بازی لذت ببرید .

نکته ای که در مراحل وجود دارد این است که اسکن باید توسط دستگاه جدید صورت گیرد و اطلاعات در بین دو سیستم مبادله شود و حتما قبل از انتقال توسط Clear log data اطلاعات قبلی اکانتتان را حذف کنید . با انجام صحیح این مراحل اکانت شما از بن درآمده و میتوانید به ادامه بازی با آن بپردازید .

توجه فرمایید میتوانید در انجمن سایت اصلی بازی نیز تاپیکی مبنی بر unban خود باز کنید و شانس خود را برای از محرومیت درآمدن اکانتتان امتحان نمایید .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی