۰

دانلود چیت بازی قوانین بقا - Cheat Rules of Survival (کامپیوتر)

چیت بازیهای آنلاین بازی های تفنگی چیت های غیر رایگان rules of survival

دانلود چیت بازی قوانین بقا - Cheat Rules of Survival (کامپیوتر)

 دانلود مولتی چیت حرفه ای بازی Rules of Survival (کامپیوتر)

 با خرید این مولتی چیت شما چیت 12 بازی دیگر را به صورت رایگان دریافت میکنید


 

یکی از پر طرفدار ترین بازی های سبک شوتینگ و اول شخص و سوم شخص است که توانست با انتشار نسخه های اولیه خود رکوردار بیشترین دانلود را به خود اختصاص دهد . در چیت جدیدی که امروز برایتان معرفی خواهیم کرد و دارای ویژگی های Telekill و Gostmod و Aimbot و ... میباشد میتوانید به راحتی در سرور چیت بزنید و در Contest های جهانی اول شوید .


نسخه جدیدی ار چیت Rules of Survival داخل لانچر مولتی چیت ما قرار گرفت و قادر خواهید با اجرای آن به ویژگی های Telekill و Gostmod و Aimbot و ... دستیابید و آنها را بدون ایراد و لگی در بازیتان استفاده نمایید . برای استفاده از این چیت همانند چیت قبلی از دکمه Insert برای فعال و یا عدم فعال شدن چیت میتوانید استفاده کنید .


توجه کنید چیت داخل لانچر میباشد و داخل برنامه مجموعه ای از چیت ها وجود دارد بنابراین با مراجعه به پست اصلی خرید لانچر چیت میتوانید همگی را با یک قیمت استسنایی و با پشتیبانی و آپدیت های مستمر تهیه فرمایید .

 

 

حتما توجه فرمایید که چیت در نسخه کامپیوتر و حالت Full Screen شده بازی قابل نمایش است بنابراین بازی را تحت Windows Mod اجرا کنید تا بتوانید از چیت استفاده نمایید . ویژگی های Teleport و Telekill بسیار قابل تشخیص هستند و سیستم آنتی چیت تا حدی جلوی چیت ها را خواهد گرفت بنابراین سعی کنید از این امکانات بصورت محدود و در مواقع ضروری استفاده نمایید .

فعالسازی چیت بدلیل قابل اجرا بودن در داخل لانچر به مانند چیت های قبلی میباشد و تفاوتی ندارد بنابراین فایل آموزشی درون فایل دانلودی را مطالعه و مراحل را دنبال کنید . برای دیدن عکس های چیت به باکس دانلود مراجعه کنید . فیلم و کلیپی از اجرای چیت و نمایش چیت برایتان در انتهای پست قرار میدهیم که میتوانید ویژگی های حرفه ای چیت جدید را مشاهده کنید .


چیت مربوطه دارای زبانه های مختلفی است که هرکدام کار خاصی را انجام میدهند بعنوان مثال تب Aimbot ویژگی های Aim را دربر دارد و Tab قسمت Teleport ویژگی های انتقالتان به مکان دیگری بصورت آنی را بر عهده دارد که تمامی چیت ها هماهنگ با آخرین نسخه بازی است و بصورت اتومات و با اتصالتان به اینترنت برایتان بروز میشوند . تنها زمانی که لانچر کلی آپدیت شود باید اقدام به دانلود دوباره برنامه نمایید درغیر اینصورت با مشاهده بخش چیت مربوطه که در حال آپدیت میباشد باید صبر نمایید و به اینترنت متصل باشید تا نسخه جدید برایتان بارگذاری شود و آنرا بتوانید اجرا نمایید .

نکته : برای اجرای هرچه بهتر و بهینه تر این ابزار و جلوگیری از Ban ، توضیحات اجرای راهنمای بهینه این ابزار را در کانال تلگرامی ما دنبال فرمایید . برای دیدن تصاویر چیت به باکس دانلود و بخش تصاویر ابزار مراجعه کنید . شایان ذکر است که ما برای این چیت آموزش مرحله به مرحله و تصویری در اختیارتان قرار میدهیم و  هیچگونه ابهام و خلل در مراحل فعالسازی برایتان بوجود نخواهد آمد و برای آموزش ها و ترجمه چیت ساعت ها وقت گذاشته شده و مراحل با تصاویر همراه شده است ؛ پس با خیالت راحت از ما خرید کنید .

نکته : این نسخه از چیت ، برای نسخه استیم بازی نمی باشد . همچنین این چیت دارای آپدیت های منظم است و پس از هربار آپدیت بازی به نسخه جدید بروز میشود . درصورتی که آپدیت برای چیت بازی منتشر شده باشد نیازی به کار خاصی برای آپدیت چیت ندارید و چیت بصورت خودکار آپدیت میشود ؛ درصورتی که آپدیت برای لانچر ابزار منتشر شده باشد ، درصورتی که در سایت اکانت داشته باشید ، نسخه جدید به رایگان برای خریداران ارسال میگردد .

نکته مهم : ما مسئولیتی در برابر افرادی که نسخه های مختلفی از این نوع چیت را میخرند را نداریم و فقط مسئولیت پشتیبانی و آموزش ابزار های سایت خود را خواهیم داشت ؛ پس دقت داشته باشید این نوع چیت ها را از هر وبسایتی دانلود ننمایید (نسخه های رایگان و پولی) چرا که ممکن است باعث محرومیت دائم اکانت شما گردد و یا فایل حاصل به سیستم شما آسیب رساند . لازم به ذکر است که اعلام کنیم چیتی که ما برای دانلود گذاشته ایم یکی از بهترین چیت هایی است که برترین بازیکنان جهان و رقابت های جهانی از آن استفاده میکنند .

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی