۹

دانلود چیت نسخه ویژه بازی Rules of Survival با آموزش تصویری (کامپیوتر)

چیت بازیهای آنلاین کد تقلب بازی های آنلاین ابزار های بازی ها چیت های غیر رایگان rules of survival

دانلود چیت نسخه ویژه بازی Rules of Survival با آموزش تصویری (کامپیوتر)

دانلود چیت نسخه ویژه بازی Rules of Survival با آموزش تصویری (کامپیوتر)

 

چیتی که در این پست قصد داریم درباره آن صحبت کنیم و برای دانلود گذاشته ایم به جرئت میتوان گفت قدرتمند ترین چیت Rules of Survival و جزء برترین چیت های این بازی جذاب است که با آموزش تصویری در فایل PDF برای شما گرداوری شده است و برترین بازیکنان جهانی از آن استفاده میکنند  . نکته ای که برای این چیت وجود دارد این است که این چیت کامل و بهینه است و میتوانید عکس های آن را در ادامه مطلب و در باکس دانلود مشاهده نمایید .


امکانات چیت بسیار زیاد است و از جمله ویژگی آنها در پست دانلود آمده است و نام برده شده است ؛ این ویژگی ها تنها جزئی از آنها هستند و اگر بخواییم چند مورد دیگر نام ببریم قابلیت افزایش سرعت حرکتتان ، افزایش ارتفاع پرش ، قابلیت تعیین HotKey و نمایش کاربران ، وسایل نقلیه ، فاصله افراد با قابلیت شخصی سازی رنگ نمایش آن میباشد و همچنین Aimbot و wallhack و تلپورتر به مکان معین ( کم استفاده شود ) و حدف علف های بازی برای دیدن بهتر اطراف ، No Recoil یا عدم لرزش اسلحه هنگام تیر اندازی و ... که همگی آنها در این چیت بهینه گرد هم آورده شده است .


برای دیدن عکسای این پست به ادامه مطلب بپردازید . همچنین این چیت دارای آپدیت های مرتب و منظم است و بعد از هر آپدیت بازی بروز می شود و خود را با آن سازگار می سازد . یکی از ویژگی های بارز این چیت Anti Reporter است که باعث می شود ریپورت های انجام شده برای شما را تا حدی رفع کند و جلوی آن را بگیرد . لطفا برای اجرا و فعالسازی ابتدا آنتی ویروس و فایروالتان را موقتا خاموش نمایید تا برای فعالسازی و اجرا به مشکل بر نخورید . همچنین برای حذف ابزار چیت از روی صفحه بازی از کلید Insert استفاده نمایید .



نسخه های مختلفی از این چیت در سرتاسر اینترنت منتشر شده است که با نام های مختلف این بازی بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است ؛ لطفا برای امنیت اکانت خود و یا امنیت سیستمتان ، از هر ابزاری استفاده ننمایید چرا که نتیجه مخالف خواهند داشت . ما همواره شعار فروش بیشتر قیمت کمتر را برای خود حفظ کرده ایم و به آن معتقدیم پس هرگز گول برخی سایت ها با قیمت های کمتر و حتی بیشتر را نخورید .

نکته ویژه : فرق و شباهت اساسی این چیت با چیت دیگری که در سایت قرار دارد چند ویژگی است که در زیر به آن اشاره میکنیم : ( آدرس ابزار مولتی چیت دیگر )


1 ) قابلیت های بیشتر ، از جمله تلپورت و Vision کامل و Anti reporter و ... این چیت نسبت به این پست چیت دارای ویژگی و قابلیت های بسیار بیشتری است . منوی چیت بسیار گسترده است و تمامی اجزا دارای شاخه و زیر منو میباشد که باعث میگردد ابزاری را که نیاز دارید با تنها یک دکمه فعال و یا غیر فعال نمایید .


2 ) قیمت بیشتر، این نسخه کمی قیمتی بیشتر نسبت به نسخه دیگری که در سایت دارد دارا می باشد و دلیل آن نیز قابلیت های بسیار بیشتر و حرفه ای تر ، آموزش ها و همچنین نمایندگی کامل این چیت برای ماست .


3 ) آپدیت و بروز ، این نسخه نیز مانند نسخه دیگر دارای آپدیت های منظم و بروز کننده است


4 ) آموزش تصویری ، این نسخه مانند نسخه دیگر دارای آموزش تصویری و مرحله به مرحله است .


5 ) حجم کمتر ، این نسخه نسبت به نسخه دیگر دارای حجم کمتر است ولی نکته قابل توجه این است که این ابزار فقط برای بازی Rules of Survival است ولی ابزار دیگر مولتی چیت است و دارای چندین بازی است که همگی در یک لانچر گرد هم آمده است .


6 ) شناسایی آنتی چیت ، در شناسایی آنتی چیت مانند چیت قبلی همچی به شما بستگی دارد و نحوه استفاده تان از پارامتر های چیت . ولی مدت محرومیت درصورت استفاده بسیار زیاد در سرور ها ، بن 2 تا 3 روز میباشد توجه فرمایید چیت دارای آنتی ریپورت است و درصورت استفاده درست ، هرگز بن نخواهید شد .


6 ) کامل و بدون نقص ، نسخه قبلی چیت برخی امکانات تلپورتر و نمایش افراد و اجزا بطور کامل را نداشت و به مرور به چیت اضافه میگردید ولی در این نسخه تمامی چیت ها کامل هستند و بدون نقص در پنل چیت برایتان قابل استفاده است .



نکته : در استفاده از این چیت وجود دارد این است که لطفا آموزش های کانال تلگرامی ما را برای اجرای بهینه این ابزار بخوانید و از تمام قابلیت های این چیت بطور کامل استفاده نکنید چرا که بسیار قوی است و آنتی چیت را حساس به پالایش شما میکند . با قابلیت Teleporter و Gost mod میتوانید خود در یک مکان باایستید و روح شما که توسط دیگران دیده نمیشود به کنار دیگر بازیکنان رفته و آنها را با نارنجک بکشد ( با اسلحه کشته نمیشوند و باید از نارنجک استفاده کنید و از این قابلیت بیشتر در Contest استفاده نمایید تا بازی معمولی چراکه استفاده زیاد آن توسط آنتی چیت شناسایی میشود ) و چندین قابلیت حرفه ای دیگر که همگی در این چیت بهینه و بروز برایتان آماده گردیده است .


برای دیدن نمونه چیت در بازی ، دو ویدیوی گرفته شده زیر را حتما مشاهده کنید تا متوجه حرفه ای بودن آن شوید .


برای دیدن ویژگی های خارق العاده این چیت کلیپ زیر را ببینید ؛ این کلیپ برای نسخه حرفه ای و ویژه میباشد .  ، ویژگی های Gost Mod ، Teleporter ، Perfect Vision و Anti report و Anti Spect و ... این نسخه چیت نسبت به بقیه چیت ها کامل تر و دقیق تر است . توجه نمایید بسیاری از پلیر های ترکیه ای برنده چالش های جهانی از این چیت استفاده مینمایند


نظرات (۹)

    • پاسخ:

      با پشتیبانی تلگرام در تماس باشید.
    • پاسخ:

      ازسال شده به ایمیلتون
    • پاسخ:

      ایمیلتون رو چک کنید. ارسال شده 
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده لطفا ایمیلتون رو چک کنید.
    • پاسخ:

       سلام ارسال شده لطفا ایمیلتون رو چک کنید
    • پاسخ:

       سلام هزینه ای که شما پرداخت میکنید فقط برای تیم آپدیت هست  ما پایین ترین سطح قیمت رو قرار دادیم تا همه بتونن راحت استفاده کنن.
  1. من خریداری کردم ولی ایمیل برام اومده که کارشناس مالی تایید نکرده چیکار کنم؟!
    • پاسخ:

      سلام تراکنش شما برسی شد مشکلی نداره لینک نرم افزار و آموزش برای شما ارسال شد  در صورت بروز مشکلات مجدد میتوانید با بخش پشتیبانی در تماس باشید.
    • پاسخ:

      سلام باید فایل اکتیو رو که داخل پوشه نرم افزار است رو از حالت ادمین اجرا کنید.(انتی ویروس سیستم رو غیر فعال کنید بعد از اکتیو کردن دوباره فعال کنید.)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی