دانلود چیت های بازی کانتر استریک

چیت بازیهای آنلاین counter Strike چیت های غیر رایگان

دانلود چیت های بازی کانتر استریک
نرم افزار هدف گیری خودکار وال هک و هدشات کانتر استریک!
 
 قابل اجرا بر روی  counter, 1.6, 1.7, 1.8 ,Source, zero

دشمنان خود را به جهنم بفرستید!

 

قبل از هر گونه اقدامی قوانین مهم سایت را به دقت مطالعه کنید

 

از نرم افزار هدف گیری خودکار وال هک و هدشات کانتر استریک!  استفاده کنید و دشمنان خود را نابود کنید!

گلوله های خود را از دست ندهید و با تمام شلیک هایی هایی که گردید دشمنان خود را هدف قرار دهید.  امتیاز آسان برد آسان بدست اورید

تضمین 100٪ امن برای استفاده.  بدون ریسک بن شدن اکانت ، محصوب نشدن به عنوان تقلب!

برنده تمام مسابقات شوید و عنوان بهترین بازیکن را در بازیها برای خود بدست آورید.

 
توجه داشته باشید این نرم افزار از امنیت بسیار بالایی برخودار است و امتیاز غیرقابل کشف بودن دارد و در نتیجه کاملا بدون خطر هستند!
قابل استفاده در  کامپیوتر شخصی و شبکه داخلی (LAN) و داخل گیمنت ها 
قابل اجرا بر روی سرور آنلاین نیست
 
 

قابل فعالسازی بر روی تمام برندهای موس!

 

قابلیتهای نرم افزار

هدفگیری خودکار   Aimbot
قابلیت دیدن دشمنان در پشت موانع wallhack
قابلیت بالا بردن سرعت خود در بازی  Speedhack
خوردن 100% تیر به سر  headshot
پاشیدن 10 برابر خور بروی زمین bloodshot. 
قابلیت آینه دیدن پشت سر mirrorcheck
بانی جامپ خودکار bunny hop
و بسیاری دیگر از امکانات این نرم افزار...
 
نرم افزار بروی سلاحهای زیر تست شده و کاملا دقیق و بدون مشکل کار میکند!

AK47, AUG, CZ, Famas, Five Seven, Glock18, M4A1, M4A4, P90, P250,

P2000, SG553, Sg555, Tec-9, UMP 45, USP-S, bunny hop- and buy scripts!



چیت هدشات بازی کانتر

 

نظرات (۱۵)

  1. من میخوام بخرم فقط موندم این نرم افزار باید روی سیستم گیم نت نصب کنم.اگه سرور نباشم کار میکنه یا باید سرور باشی و چیت بزنی اول!!
    • پاسخ:

      سرور نباشید هم کار میکنه
    • پاسخ:

      سلام بله محدودیتی نداره
    • پاسخ:

      سلام تلگرام پیام بدید راهنماییتون کنیم
    • پاسخ:

      سلام فقط لوکال
    • پاسخ:

      سلام بله داخل سایت موجوده
    • پاسخ:

      سلام از قسمت بالای همین پست میتوانید خرید انجام بدید
    • پاسخ:

      سلام خیر.
  2. سلام خسته نباشید یا سوال داشتم قبل از خرید ، aimbot این چیت توسط خود فرد میتونه تنظیم بشه؟

    • پاسخ:

      سلام بله
  3. سلام، خرید رو انجام دادم اما لینک دانلود نمایش داده نشد و برای ایمیل هم ارسال نشد.

    • پاسخ:

      ارسال شده پوشه اسپم رو هم چک کنید
  4. سلام میخوام بخرم اما چندتا سوال دارم روی هر انتی چیتی باشه بن نمیشه؟ چون من sex م جدید ترین نسخه هست بعد صددرصد کار می کنه؟ لطفا جواب بدین چون،من میخوام بخرم
    • پاسخ:

      سلام بله
    • پاسخ:

      سلام  به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال شده در صورتی که دریافت نکردید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.
  5. سلام من خریداری کردیم ولی تکمیل فرایند و نزدم لینک کی برای من ارسال میشه؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام
      مشکلی نیست لینک برای شما از طریق ایمیل ارسال شده لطفا ایمیل خود را چک کنید.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شد.

    • پاسخ:

      سلام
      ارسال شد. ایمیل رو اشتباه داده بودید موقع خرید.
  6. سلام من ندم افزار و خریدادی کردم حالا چطور باید ازش استفاده کنم الان رمز هدشاتش کدومه ؟؟؟؟؟من دفعه اولمه چیت میخرم 
    • پاسخ:

      سلام

      فایل آموزش تصویری داخل فایل نرم افزار هست میتونید طبق اون مراحل رو انجام بدید یک نسخه هم به ایمیل شما ارسال شده.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی