دانلود بهترین چیت اسکریپت بازی PUBG

چیت بازیهای آنلاین pubg چیت های غیر رایگان

دانلود بهترین چیت اسکریپت بازی PUBG

غیر قابل کشف ترین و کارآمد ترین چیت اسکریپت برای بازی  PUBG MOBILE

 موبایل و شبیه ساز کامپیوتر
چیت پابجی موبایل همیشه به صورت مداوم از طریق سرور ما  به طور خودکار در صورت نیاز آپدیت میشود, و شما در هر زمان این چیت را خریداری نمایید بروز است 
 
 
-قابلیت تیر اندازی به پشت موانع

-هدف گیر خودکار بسیار قوی با قدرت هدف گیر تا فاصله 1000 متری
-حذف همه علفها در زمین ( زمین رو صاف میبینید)
-قابلیت ردیابی گلوله های دشمن و مهار کردن آنها
-سویچ کردن سریع سلاح
-ردیابی دشمنان از راه دور  قابلیت دیدن دشمنان از فاصله 1000 متری بدون زوم
-دویدن سریع
-قابلیت دید کامل در حالت نشسته و درازکش کاملا به همه جا دید خواهید داشت نمای بالا (در محدوده نشسته)
 -گرفتن کامل لرزش اسلحه
-ساخت زوم  4x و 8x حتی اگر اسکوپ را نداشته باشید

-هدشات خودکار

و امکانات بسیار دیگر...
- پشتیبانی از تمام شبیه سازها
 دانلود رایگان چیت بازی پابجی موبایل pubg اندروید و ios

 

 

چیت بازی پابجی موبایل pubg روت و بدون روت

دانلود رایگان چیت پابجی pubg موبایلچیت PubG Mobile نسخه VIP  پابجی موبایل رایگان

 
در صورت خرید تمام بروز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت مینمایید 
 
>> فیلم آموزش نصب و فعال سازی چیت pubg به صورت تصویری همراه با فایل خریداری شده میباشد  پس از پرداخت موفق قابل دانلود است<<
 
اگر مشکلی دارید و یا سوالی در مورد نرم افزار دارید میتونید از طریق آیدی بخش تماس با ما داخل سایت استفاده کنید.
 
پس از تست نهایی چیت برای فروش قرار داده شد میتونید با خیال راحت استفاده کنید سیستم جدیدی برای چیت طراحی شده
که امن تر از همیشه میباشد داخل تمام مپ ها هم قابل استفاده است
فیلم آموزشی روش استفاده نیز قرار داده شده است



چیت پابجی موبایل همیشه به صورت مداوم از طریق سرور ما  به طور خودکار در صورت  نیاز آپدیت میشود, و شما در هر زمان این چیت را خریداری نمایید بروز است

با خرید چیت از ما شما هزینه کیفیت و آپدیت های منظم را پرداخت میکنید چیت های ما از سیزن 4 بازی پابجی در خدمت کاربرات عزیز بوده  با خیال راحت استفاده کنید نگران بن شدن نباشید

هر دو چیت موجود از لحاظ امنیت با هم برابر هستند و دارای آنتی بن رایگان جهت جلوگیری از بن شدن اکانت شما 

(یکی از قابلیت های چیت مخفی بودن در حالت لایو استریم است به هیچ عنوان در زمان  بازی شما با نرم افزار obs  چیت نمایش داده نمیشود)

از نظر امنیت، چیت بازی پابجی موبایل موجود دارای یک آنتی بن خودکار و بسیار قوی است و این ویژگی باعث می شود حساب کاربری شما به هیچ وجه در معرض خطر قرار نگیرد و شما به راحتی می توانید به بالاترین رتبه بازی برسید


خرید نسخه ویژه خصوصی بازی پابجی نسخه شبیه ساز
دارای تمام امکانات (1- نمایش دشمنان, 2- نوریکویل {لگد سلاح 0} ,3- نمایش آیتم ها, 4- ایم بات حرفه ای + 5- ایم بات ماکرو + 6- ماکروی سلاح, 7- گلوله جادویی (Magic Bullet), 8- رهگیری تیرها(Bullet Track) ,9-  سرعت ماشین,10- سرعت فرود,11- نشونه کوچک,12- شلیک سریع, 13- نمایش ماشین ها 14- مرد جادویی 15- دویدن سریع 16- پرش بلند ( حدفگیری شما نشان نمیدهد از کدام طرف تیر میزنید دشمنان نمی توانند شما را پیدا کنند از روی صدای تیر)
 
لطفا در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات در مورد محصول  با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید 
ID Telegram : @BRGCompany


خرید محصول                        
 
 

نظرات (۱۶۹)

  1. سلام خسته نباشید من چیت رو خریداری کردم و بدستم رسیده چطوری باید فعالش کنم

    • پاسخ:

      سلام فیلم آموزش فعال سازی  براتون ارسال شده دانلود کنید ببینید
    • پاسخ:

      سلام بزودی قرار میگیره
  2. سلام این فایل رو چطوری روی بازی اعمال کنم  میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • پاسخ:

      سلام. نرم افزار است آموزش فعال سازی به صورت فایل ویدیویی براتون ارسال میشه
    • پاسخ:

      سلام ارسال ها خودکار است بعد از خرید همان لحظه به ایمیل شما ارسال میشود
  3. سلام ببخشید من همین چند دقیقه پیش نسخه شبیه ساز گوشی رو خریدم بعد زدم رو تکمیل فرایند اومدم بیرون،جریان چیه باید همونجا دانلود میکردم یا قراره به جمیلم ارسال بشه لطفاً جواب بدید ممنون میشم

    • پاسخ:

      سلام در صورت پرداخت موفق به ایمیلی که زمان خرید وارد کردید به صورت خودکار ارسال میشود
  4. یاسین ارکیان

    سلام من می‌خوام چیتو برای موبایل بخرم فقط میخواستم بدونم آیا هنوز میتونیم چیت برای موبایل و بخریم یا نه ؟؟

     

    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل فعال نیست بزودی فعال میشه لینک خرید نسخه موبایل رو جدا میزاریم فعلا نسخه شبیه ساز موجوده
    • پاسخ:

      سلام ربات نیست پیام رسان است پیامتون رو بفرستید وصل می شوید به اپراتور پشتیبانی
    • پاسخ:

      سلام بله کامل و آپدیت خودکار
  5. سلام خسته نباشید ببخشید اون اول که لانچر برنامه رو باز میکنیم میگه کد لایسنس رو بفرستید باید چیکار کنم؟؟

    • پاسخ:

      سلام لایسنس خودکاره مشکل داشتید تلگرام پیام بدید برطرف کنیم یا ایمیل بزنید
    • پاسخ:

      موجود نبوده موجود شه لینکش رو میزاریم
    • پاسخ:

      سلام بله آنتی بن روی خودش دارد
  6. مهران برقبانی

    سلام 

    من از یه سایت دیگه چیت خریدم برای گیم لوپ

    کار نکرد که هیچ اکانتم بن شد تازه 900 یوسی زده بودم واسش

    این چیت شما بن نمیکنه ایا؟

    البته هیچ وقت رو اکانت اصلیم نمیزنم

    • پاسخ:

      سلام چیت کاملا امنه
  7. سلام ببخشید برای خرید این چیت قیمتش 30هزار تومان هستش؟

    بعد این که شما پیج اینستا یا تلگرام دارید؟

     

    • پاسخ:

      سلام تلگرام موجود است در صفحه اول سایت زیر اسلایدر
  8. سلام خسته نباشین ممنون میشم دقیق به سوالاتم جواب بدین ۱این چیت زود بن نمیکنه؟ ۲این چیت هک فقط واسه این اپدیت هستش؟

    ۳واسه‌هر گوشی جواب میده؟

     

     

     

    • پاسخ:

      سلام بن خیر, آپدیت خودکاره هر بار اجرا میکنید وصل میشه به سرور چیت ما و آخرین ورژن رو فعال میکنه
    • پاسخ:

      سلام بله
  9. ببخشید من از افغانستانم ججوری خرید کنم و هک روی گوشی ایفون هم در دسترس هست

     

    • پاسخ:

      سلام با پشتیبانی تلگرام در تماس باشید.
  10.  سلام من چیت رو خریدم ولی استفاده نکردم.

    و الان هم دیگه فایلش برام موجود نیست میشه دوباره برام ارسال کنید؟؟؟؟؟

     

     

     

    • پاسخ:

      سلام فایل چیت همیشه داخل ایمیلتون میمونه در صورتی که موجود نیست با پشتیبانی تلگرام هماهنگ کنید براتون ارسال کنیم
  11. رمضان صافی

    سلام . این هک واسه سیزن ۱۷ هستش . بعدش هم روی اندرویید ۹ قابل نصبس هست یا نه ؟

    • پاسخ:

      آپدیت خودکاره همه سیزن ها آپدیت میکنیم به صورت خودکار برای شما دانلود میشه
  12. سلام خسته نباشید ببخشید خواستم بپرسم این چیت انتی بنش حرفه ای ؟ و اینکه رایگانه ؟

     

    • پاسخ:

      آنتی بن قابل قبولی روش موجوده امنه کاملا
  13. سلام الان کلا آنتی چیتینگ بازی واقعا در حالت خطر ناکی هست چطوری میگید غیرقابل شناسایی

     

    • پاسخ:

      آنتی چیت بازی همیشه در یک حالت است قوی و ضعیف نمیشه. آنتی بن ما هم خیلی قویه.
    • پاسخ:

      سلام بله 
  14. سلام و خسته نباشید 1چیت همیشگیه یا فقط برای همان سیزنه؟ 2 فک کنید به یک رووم میریم اگه اول شدیم طرف مقابل از ما فیلم بخواد میشه چیت رو هیدن کرد که توی فیلم دیده نشه؟ 

    • پاسخ:

      چیت داخل فیلم دیده نمی شود می توانید راحت از بازی فیلم بگیرید
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل در حال حاضر فعال نیست بزودی فعال میکنیم
  15. سلام ببخشید میخواستم بپرسم روی دستگاه های بدون روت هم اجرا میشه؟ 

    • پاسخ:

      سلام بله
  16. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم این فقط برای سیزن ۱۶ است یا که اگه بخریم تا آخر سیزن ۱۷ هم بهمون آپدیت ارسال میشه یا که نه تنها تا آخر سیزن ۱۶ هست اگه جواب بدید ممنون میشم

    • پاسخ:

      آپدیت ها مداوم هستند ممکنه حتی در یک سیزن بیشتر از 16 بار  آپدیت بدهیم  برای بهبود چیت تمام آنها را شما دریافت میکنید.
  17. سلام 

    میخواستم بدونم اگه یک بار بخریم برای تمام سیزن ها اپدیت دریافت میکنیم یانه؟ 

    و اگه کسی ریپورتمون نکنه و همون جور که خودتون توضیح دادید تابلو بازی درنیاریم احتمال داره خود بازی بفهمه که کی چیتر هس؟ 

    اگه هست چقدر؟ 

     

    • پاسخ:

      سلام.
      آپدیتها به صورت خودکار فعال میشه.
       بایپس ضد ریپورت ما را  اگر داشته باشید احتمال بن شدن از طریق ریپورت به صورت فوق العاده کم می شود 
      در حالت عادی بیشترین احتمال بن شدن شما روش بازی کردن شما است پشت دیوارها  و فاصله خیلی دور باعث مشکوک شدن بازیکنان دیگر می شود
  18. ببخشید من این رو خریدم خرید هم پرداخت شود ولی برای ایمیلم نیومد لطفا جواب دهید

    • پاسخ:

      سلام احتمالا پرداختتون موفق نبوده چون خرید ثبت نشده مجدد خرید بزنید.
  19.  سلام چیت بابجی مبایل شبیه ساز برای کامپیوتر هنوز فعاله کار میکنه

    • پاسخ:

      سلام بله
  20. سلام. وقت بخیر. آنتی بن هم داره این چیت یا جدا باید خریداری کنیم؟

    • پاسخ:

      سلام بله
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل در حال حاظر موجود نیست در زمان موجود شدن لینک خرید موبایل فعال می شود
  21. نمی تونم نسخه موبایل رو خریداری کنم مشکلی نیست شبیه ساز رو خریداری کنم موبایل دارم

    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل موجود نیست برای همین خریدش غیر فعاله
    • پاسخ:

      سلام با پشتیبانی در تماس باشید شماره حساب بدن بهتون آپدیتها خودکاره نیازی به ارسال نیست
  22. سلام درخواست خرید دارم چیکار باید کنم از کجا میشه خرید و دان کرد؟ ممنون

    • پاسخ:

      سلام بله از قسمت بالاتر زیر همین پست می توانید خرید انجام بدهید
    • پاسخ:

      سلام نسخه شبیه ساز همان پابجی موبایل است, که بر روی کامپیوتر با شبیه ساز بازی می کنند و هیچ فرقی با هم ندارند 
    • پاسخ:

      موجوده
  23. سلام من نسخه شبه ساز رو دانلود کردم پول رو هم پرداخت کردم از کجا باید دانلودش کنم

     

    • پاسخ:

      سلام ارسال شده به ایمیلی که زمان خرید ثبت کردید
    • پاسخ:

      زیر پست چیت بالای همین جا که پیام گذاشتید  قسمت خرید موجوده
  24. سلام من فقط آنتی ریپورت میخوام نه هک و نه چیزای دیگه

    یعنی اگه فقط آنتی ریپورت بخوام‌ باز هم باید کل این پک رو خریداری کنم؟؟؟؟

    • پاسخ:

      سلام خیر می توانید فقط آنتی ریپورت را خریداری کنید
  25. امید رشیدی

    اگه برای سیزن 14 خریدیم برای سیزن 15 هم برامون ارسال میشه بعدا؟
     

    • پاسخ:

      بله
  26. سلام خسته نباشی ببخشید من دو روز پیش هم کامنت گذاشتم ولی نه توی سایت اومد نه جوابی دادین.. من چیت رو چند وقت پیش خریداری کرده بودم ولی اشتباهی پاک شد میخواستم ببینم امکانش هست دوباره فایلشو واسم بفرستین؟؟ 

    • پاسخ:

      لطفا سوالات پشتیبانی رو فقط برای پشتیبانی ارسال کنید از طریق ایمیل و یا تلگرام, داخل سایت پاسخ داده نمی شوند.
  27. سلام خدمت شما دوست عزیز 

    چیت رو گوشی ایفون هم میشه نصب کرد . و برای خرید باید از کجا اقدام کنم رهنمای کنید ممنون 

    • پاسخ:

      سلام نسخه ایفون موجود نداریم در صورت موجود شدن اعلام می کنیم
    • پاسخ:

      کد نویسی و آپدیت برای نسخه پی سی خیلی راحت تره و زمان کمتری نیاز دارد و چون ما خود ما طراحی میکنیم قیمت رو منصفانه گذاشتیم  
      نسخه موبایل چون برای هر دستگاه باید جدا کدنویسی بشه به شرایط سی پی یو و مقدار رم  گوشی شما مربوط می شود برای همین هم سخت تره هم زمان بر, برای آپدیت ها ما مثل وب سایت های دیگر برای نسخه موبایل یک چیت را به همه نمی دهیم برای هر کسی جدا هماهنگ با گوشی خودش ارسال می کنیم در اصل شما هزینه امنیت و آپدیت های منظم رو پرداخت می کنید
    • پاسخ:

      سلام خرید انجام دادید؟ همراه فایل ارسال می شود همیشه
    • پاسخ:

      سلام, اگر با همین ایمیل خرید انجام دادید ثبت نشده در غیر این صورت با پشتیبانی از طریق ایمیل و یا تلگرام در تماس باشید تا هر چه سریع تر این مورد رو برای شما برسی کنند 
  28. سلام ببخشید من پابجی لایت دارم روی اون هم میاد و اینکه اسم کانال تلگرامتون چیه

    • پاسخ:

      سلام. خیر
      تلگرام  رو در صفحه اول وب سایت قرار دادیم
    • پاسخ:

      بله
  29. حسین آقاجری

    سلام چه ضد ریپورتی پیشنهاد میدید لطفا لینک شو بفرستید 

    • پاسخ:

      سلام در حال حاضر خیر
  30. سلام ببخشید میتونم رو گوشی ایفون نصب کنم برنامه چیت و چجوری باید دانلود کنم 

    • پاسخ:

      سلام در حال حاضر  نسخه گوشی کلا موجود نداریم
  31. سلام ببخشید من پول رو پرداخت کردم بعد از اینکه به دستم رسید چطور از کامپیوتر دانلودش کنم

    • پاسخ:

      سلام داخل ایمیل ارسال می شود
    • پاسخ:

      سلام, بله با خیال راحت خرید کنید ما تا آخرین لحظه همراه شما هستیم .
    • پاسخ:

      سلام بله فیلم آموزشی موجوده
    • پاسخ:

      از لینک زیر پست می توانید خرید انجام دهید
    • پاسخ:

      در حال حاضر موجود نیست
    • پاسخ:

      خیر بن نمیشوید
    • پاسخ:

      بله تفاوتی نداره کجای بازی استفاده میکنید
  32. سلام دادا...من چیت زیاد درم ولی هرکدوم از قابلیت ایم بات استفاده میکنم اکانتم بن میشه...چیت شما هم اینطوره؟

    • پاسخ:

      خیر بن نمیشید
    • پاسخ:

      سلام بله
    • پاسخ:

      موبایل به زودی داخل کانال تلگرام عضو بشید تا از زمان موجود شدن باخبر بشوید
    • پاسخ:

      موبایل به زودی داخل کانال تلگرام عضو بشید تا از زمان موجود شدن باخبر بشوید
    • پاسخ:

      سلام بله
  33. با سلام بنده قبلا یه چیتی استفاده کردم که زیادم نزدم بقیه رو ولی بن شدم هر موقع زیر 15 تا  کیل میگرفتم 

    الان تازه دیدم سایتتون رو این چیت هارو بزنم بن نمیشم با شبیه ساز پلی میدم 

    3 تا برنامه دارین یکی چیت و یکی آنتی ریپورت و آنتی چیت 

    راهنمایی کنید کدومو بخرم اگ لازه 3 تاشو بگیرم 

    • پاسخ:

      چیت ما به تنهایی  توسط آنتی چیت قابل شناسایی نیست. و امکان  بن شدن اکانت شما بسیار پایین است
      گرچه اگر شما از نرم افزار های ضد ریپورت و  ضد بن ما نیز استفاده کنید امنیت اکانت شما بسیار بالا میرود 
    • پاسخ:

      سلام بله
  34. سلام ببخشید وقتی که چیت رو بخرم و نصب کنم چه شکلی چیت را فعال کنم و باید از حالت فشرده خارج بشود یا نه  لطفا جواب دهید

    • پاسخ:

      سلام. آموزش نصب و فعالسازی به طور کامل در فایل ویدیویی برای شما همراه پک چیت ارسال میشود.
      همچنان اگر باز هم متوجه مراحل نشدید پشتیبانی ما هر لحظه در کنار شما خواهد بود.
  35. ایمان کیخامقدم

    سلام با چه شبیه سازی برای pc  قابل استفاده هست؟

     

    من gameloop رو دارم کار می کنه باهاش؟

    • پاسخ:

      سلام بله
  36. خسته نباشید یه سوال داشتم.میخواستم بدونم برای هر اپدیت جدیدی که میاد بازم باید خریداری بشه؟؟؟یابقیش رایگانه؟

    • پاسخ:

      سلام خیر نیازی  نیست برای هر آپدیت خرید مجدد انجام بدهید
  37. سلام من میخوام با چیت روی گوشی موبایل بازی کنم ن شبیه ساز ایا مشکلی هست.ینی فقط باید شبیه ساز باشه یا گوشی موبایلم کافیه

    • پاسخ:

      در حال حاظر شبیه ساز موجوده
    • پاسخ:

      سلام برای نسخه موبایل خیر در حال حاظر شبیه ساز موجوده فعلا
    • پاسخ:

      سلام در حال حاظر خیر
    • پاسخ:

      برای موبایل فعلا موجود نیست
    • پاسخ:

      ارسال خودکاره ایمیاتون رو چک کنید
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده
    • پاسخ:

      سلام بر روی لینک خرید کلیک کنید مشخصات را وارد کنید و اقدام به پرداخت نمایید
  38. نوید موصلی

    سلام 

    من تازه خرید کردم کی بدستم میرسه ؟

    روش استفاده چیت چگونه است؟

    • پاسخ:

      سلام آموزش استفاده همراه فایل چیت براتون ارسال میشود
  39. سلام...

    آخرین نسخه پابجی حدودا دیروز منتشر شد،نسخه 0.17.0

    میخواستم ببینم این چیت با نسخه جدید پابجی مشکلی نداره؟

     

    • پاسخ:

      بله همین دیشب آپدیت شد به آخرین نسخه هماهنگ با ورژن جدید بازی 17
  40. سلام من بیرون ایران هستم و دسترسی ندارم که از ایران برام بخرن ایا راهی هست که بتونم دریافت کنم؟

    • پاسخ:

      سلام با پشتیبانی تلگرام در تماس باشید.
    • پاسخ:

      موجود نیست
  41. آرمان محمدزاده

    خسته نباشید. من خرید کردم خواستم بدونم چقدر زمان میبره تا فایل به دستم برسه

    • پاسخ:

      سلام ارسال شده
  42. من خواستم خرید کنم وقتی جیمیل رو زدم بعد رفتم صفحه پرداخت زده ایمیل اشتباه من فقط جیمیل دارم اگ پرداخت بشه مشکلی نداره ک؟

    • پاسخ:

      سلام در زمان ثبت جی‌میل www  نگذارید.  جیمیل باید بدون www در ابتدا باشد.
      مهم نیست ایمیل برای چه سرویس دهنده ای باشد هر سرویس ایمیلی قابل پذیرش است.
      اگر همچنان مشکل دارید میتوانید با پشتیبانی تلگرام در تماس باشید تا بیشتر راهنماییتون کنند
    • پاسخ:

      خیر چیت منابع بسیار کمی برای اجرا شدن استفاده میکند
    • پاسخ:

      کد نویسیش رو به اتمامه اما زمان دقیق معلوم نیست
    • پاسخ:

      سلام بله هر چیشون نخواستین میتونید غیر فعال کنید
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل فعلا موجود نیست شبیه ساز موجوده 
  43. آرمان محمدزاده

    خسته نباشید. من میخوام بخرم فقط چندتا سوال دارم نمیدونم چجوری ازتون بپرسم. اگه میشه یه ایدی تلگرام به من بدین به غیر از اون رباط

    • پاسخ:

      سلام آیدی تلگرام داخل قسمت تماس با ما هست داخل صفحه اصلی سایت زیر اسلایدر هم نمایش داده شده.
  44. سلام... پرداخت رو انجام دادم.  لطفا زودتر فایل رو بفرستین میخواییم تیمی بازی کنیم هیجان ورداشته

     

    مخسی

    • پاسخ:

      سلام ارسال شده 
    • پاسخ:

      نسخه پی سی فعلا موجوده موبایل زمان میبره
  45. مهدی فرقانی

    سلام

    من یه چیت شبیه ساز \ابجی خریدم ولی لینکی برام نیامد باید کجا بروم

    • پاسخ:

      سلام داخل پوشه spam رو هم چک کنید
  46. سلام برای پابجی موبایل نسخه ۱۶.۵ چیتی که بشه روی اکانت اصلی بازی کرد دارید؟

    • پاسخ:

      سلام چیت موجود با آخرین نسخه بازی هماهنگ میباشد
    • پاسخ:

      سلام بله
    • پاسخ:

      سلام خیر بن نمیشید تا الان بن نداشنیم
  47. سلام خسته نباشید

    چیت شما روی اخرین نسخه بازی (16) کار میکنه؟

    برای شبیه ساز؟

    • پاسخ:

      سلام بله
  48. سلام من برای گوشی مخام از کجا بدونم این چیتی که شما دارید سالم هستش

    هنوز کار میکنه ایا ؟

    من هر جا گرفتم مشکل داشت کار نکرد

    • پاسخ:

      سلام چیت موبایل ما هنوز در حال طراحی است برای اطلاعات بیشتر عضو کانال تلگرام بشید.
  49. سلام داداش این نسخه موبایل چرا غیر فعاله و راستی روی نسخه 0.16.0 هم کار میکنه 

    • پاسخ:

      نسخه موبایل رو از نو داریم کدنویسی میکنیم پس از آماده شدن فعال میکنیمش جهت اطلاع بیشتر عضو کانال تلگرام بشید
  50. سلام داش خسته نباشید

    ببخشید اینک برا من ارسال نشده هنوز!

    تقریبا ۲ روز گذاشته هنوز نفرستادین میشه پیگیری کنین

    • پاسخ:

      سلام شما ساعت 4:04 خرید انجام دادید ساعت 4:30 براتون ارسال شده. داخل پوشه اسپم رو چک کنید
      در صورتی که مشکلتون همچنان ادامه داشت به پشتیبانی پیام بدید
    • پاسخ:

      سلام بله
  51. امیدوارم هرچه زود تر آپدیت جدید موبایل رو بذارید واقعا چیز خوبیه :) 

    • پاسخ:

      بله تیم جدید داریم که دارن رو ورژن موبایل کار میکنند ورژن موبایل یکم حساس است 
    • پاسخ:

      سلام, ارسال شده در برخی مواقع ایمیل ارسالی داخل پوشه اسپم قرار میگیرد.
  52. زمان انتشار اپدیت نسخه مبایلو نمیگید؟؟ من واقعا این نرم افزارو میخوام لطفا زودتر بزاریدش.. ممنون

    • پاسخ:

      سلام فعلا به حد نصاب درخواست نرسیدیم برای ساخت مجدد زمانی که درخواست به اندازه کافی باشه  مجدد فعال میشه .
    • پاسخ:

      سلام.
      بله هم برای گوشی های روت و هم برای غیر روت است.
  53. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام من چیت رو خریدم لطفا به این ایمیل بفرستید

     *******************

    • پاسخ:

      سلام ارسال شده لطفا پوشه اسپم ایمیلتون هم چک کنید.
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل در حال آپدیت است
    • پاسخ:

      سلام بله
    • پاسخ:

      آپدیت به صورت خودکار است نیازی به دانلود مجدد ندارد.
  54. حسین کریمیی

    سلام من چیتو خریدم لطفا برام ارسال کنید و یکی دیگ اینک بایپس ک توی سایت میقروشینم خصوصیاتش این چیت داره یا باید جدا بگیریم   

    • پاسخ:

      سلام ارسال شده, بایپس در حال آپدیت است فعلا قابل خرید نمیباشد.
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل رو داریم آپدیت میکنیم  پس از اتمام آپدیت فعال میشود . در حال حاضر نسخه شبیه ساز موجود است
    • پاسخ:

      سلام خیر به هیچ عنوان قابل ردیابی نیست
    • پاسخ:

      سلام هیچ رکوردی از خرید شما موجود نمیباشد. در صورتی که خرید انجام دادید با پشتیبانی در تماس باشید.


    • پاسخ:

      سلام ارسال شد. 
    • پاسخ:

      سلام جای نگرانی نیست کافیه مشخصات خریدار رو با یک ایمیل صحیح برای ما ارسال کنید.
  55. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام من چیت پابجی رو خریدم میشع به این ایمل ارسال بفرمایید *********@gmail.com

    • پاسخ:

      سلام ارسال شده 
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده.
    • پاسخ:

      سلام در حال آپدیت میباشد بزودی فعال میکنیم
    • پاسخ:

      سلام
      بله.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده
  56. سلام شبیه ساز اپدیت داده و انتی چیت زده اگه از چیت استفاده کنیم بن میشیم ؟

    • پاسخ:

      سلام خیر چیت ما هم آپدیت است و آنتی چیت نمیتونه اون رو دیتکت کنه.
  57. سلام من یک چیت داشتم الان بعد اپدیت جدید دیگه کار نمیکنه این چیت شما الان در حال حاظر هم کار میکنه بعد این اپدیت جدید؟

    • پاسخ:

       سلام بله کار میکنه مشکلی نداره.
  58. سلام ورژن جدید 0.14.0 رو کی میزارید؟

    باید این نسخه رو هم بخریم یا رایگان است؟

    • پاسخ:

      سلام 0.14.0 موجوده شما هر نسخه ای رو خریداری کنید تمام آپدیت ها رو به صورت رایگان دریافت میکنید 
    • پاسخ:

      سلام سعی میکنیم هرچه زودتر نسخه موبایل رو دوباره فعال کنیم

      فعلا نسخه شبیه ساز موجوده.
    • پاسخ:

      سلام, ارسال شده پوشه اسپم و پروموشن رو هم چک کنید. در برخی موارد ایمیل به این قسمت ها منتقل میشود.
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل فعلا فروشش به اتمام رسیده. فقط نسخه شبیه ساز موجود است.
  59. سلام .
    بنده چیت رو خریداری کردم اما هنوز برای بنده ارسال نشده است .
    نحوه کار کردن با چیت چگونه است ؟
    ممنون
    • پاسخ:

      سلام, ارسال شده پوشه اسپم و پروموشن رو هم چک کنید. در برخی موارد ایمیل به این قسمت ها منتقل میشود.
       آموزش کامل به همراه فایل برای شما ارسال میشود تا در اجرای آن مشکلی نداشته باشید
    • پاسخ:

      سلام نه نسخه شبیه سازه.
    • پاسخ:

      سلام نسخه موبایل فعلا موجود نداریم دیگه بزودی قرار میدیم. 
  60. سلام.ببخشید این نسخه کامپیتور همون رو تنست گیم کار میکنه؟!!؟
    • پاسخ:

      سلام  بله
  61. سلام. ببخشی من خریدم ولی لینک نیومد سریع رسیدگی کنید لطفا .با تشکر از سایت خوبتان
    • پاسخ:

      سلام خرید با اطلاعات شما ثبت نشده در صورتی که خرید رو انجام دادید اما دریافت نکردید با پشتیبانی تلگرام در تماس باشید تا پیگیری کنند.
  62. ببخشید هرچی رو لینک خرید موبایل میزنم نمیاد ولی برای پی سی میاد لطفا رسیدگی کنید
    • پاسخ:

      سلام. نسخه موبایل بزودی فعال میشه میتونید خرید انجام بدید.
  63. سلام دوست عزیز ممنونم از زحماتتون جای تشکر داره واقعا 
    من چیت رو قبلا خریداری کردم میشه اپدیتشو به جیمیلم بفرستین؟
    • پاسخ:

      سلام
      ابزار چیت ها به طور خودکار آپدیت می شوند نیازی به ارسال مجدد نیست.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده ایمیلتون رو چک کنید.
  64. سلام میشه لینگ Pc شو برارید خرید کنم هرچی رو این VIP 2000 کلیک میکنم لینک نمیده
    • پاسخ:

      سلام لینکها اصلاح شد.
    • پاسخ:

      سلام. ارسال شده به ایمیلتون.
    • پاسخ:

      سلام  چیت همیشه به صورت خودکار آپدیت میشود  در حال حاضر با آخرین ورژن بازی 12.5 بروز رسانی شده.
  65. سلام ببخشید اگه گوشی عوض کردیم میتونیم با گوشی جدید از چیت استفاده کنیم؟؟؟ یا باید دوباره بخریم ؟
    • پاسخ:

      سلام بستگی به دیتای بازیتون داره اگر دیتای همان اکانتها باشه که روی گوشی قبلی بوده میشه در غیر اینصورت خیر باید مجدد خریداری کنید.
  66. سلام، من دیروز یعنی 19 اردیبهشت خریدم ولی و کار میکرد، آخر شب دوباره که میخواستم وصل بشم اولا که خیلی دیر بالا اومد و اینکه دیگه کار نمیکرد، الان چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      سلام, سیستم امنیتی رو ارتقا میدادیم یک ساعت غیر فعال بود . الان مشکلی نداره میتونید استفاده کنید.
      در صورتی که هنوز نمیتونید استفاده کنید به پشتیبانی تلگرام پیام بدید . 
    • پاسخ:

      سلام بله ,میتوانبد برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام ما مراجعه کنید و یا با پشتیبانی از طریق تلگرام ارتباط برقرار نمایید.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده.
    • پاسخ:

      سلام بسیار عالی ممنون از پیشنهادتون موفق باشید.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده
      در صورتی که داخل ایمیلتون نیست پس از برسی پوشه اسپم به ایمیل فروشگاه با همان ایمیلی که خرید کردید یک پیام ارسال کنید با تشکر.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده.
    • پاسخ:

      چیت جدید فقط 20 نسخه بود به اتمام رسید.
    • پاسخ:

      آپدیت جدید گذاشته بودیم فیلم آموزشی جدید داشتیم میساختیم الان میتونید دانلود کنید.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده ایمیلتون رو چک کنید.
    • پاسخ:

      سلام ایمیلتون رو چک کنید
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده ایمیلتون رو چک کنید.
    • پاسخ:

      سلام  ارسال شده پوشه اسپم ایمیلتون هم چک کنید
    • پاسخ:

      سلام آپدیت داخل پنلی که براتون ارسال شده است چک کنید تمام آپدیتهای نسخه موبایل اونجا قرار میگیره.
      نسخه شبیهه ساز کامپیوتر به صورت خودکار آپدیت میشود.
  67. سلام یه فایلی برام فرستهدی که نوشته فایل درحال بروز رسانی است غیر قایل استفاده و لینک دانلود چند تا فایل رو برامون نفرستادی
    • پاسخ:

      سلام آپدیت جدید داشتیم آپلود میکردیم برای همین اون گذینه رو برای شما نشون نمیداد,  آپلود که تموم شه گذینه ها خود به خود فعال میشه و میتونید آپدیت کنید.
  68. سلام میتونیم فقط از ان برای جیمل که پرداخت با ان انجام شده استفاده کنیم یا برای اکانت های دیگمون هم قابل استفاده است؟
    • پاسخ:

      سلام محدودیت استفاده روی یک دستگاه رو دارد, اما میتونید روی همون دستگاه هر چند تا اکانت خواستید لاگین کنید 
    • پاسخ:

      سلام در حال آپدیت بود یک مقدار برای ارسال زمان برد میتونید الان استفاده کنید. ایمیلتون رو چک کنید.
  69. سلام ببخشید خودتون با سرور داخلی پابجی بازی کردید، دیدم تو عکس های تعداد نفرات پایینه ؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام خیر سرور رسمی خود شرکت تن سنت  است.
  70. سلام. این چیت احتیاجی به روت بودن دستگاه نداره احیانا و اینکه مطمئن باشم رو بازی کار میکنه؟
    • پاسخ:

      سلام در دستگاههای غیر روت قابلیت اولترا فعال نیست. مثلا بجای هدفگیری خودکار 1000 یارد 500 یارد هست  و ...
  71. سلام آقا من از صبح هر ۲ نسخه رو خریداری کردم ولی هنوز برام ارسال نشده
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده لطفا ایمیلتون رو چک کنید
    • پاسخ:

      سلام  ایمیلتون رو  چک کنید لینک ارسال شده طبق آموزش دانلود و نصب کنید.
    • پاسخ:

      سلام برای شبیه ساز باید نسخه pc رو خریداری کنید.
  72. سلام ببخشید من بازی رو با tencent بازی میکنم برای خرید چیت کدوم یکی رو باید بخرم ؟
    • پاسخ:

      سلام باید نسخه شبیه ساز رو خریداری کنید برای کامپیوتر
  73. سلام من اگه این چیت رو بخرم میتونم آپدیتی این برنامه رو که شما هر 2روز یبار میزارید دریافت کنم؟
    • پاسخ:

      سلام بعد از خرید شما داخل پنل خودتون میتونید همه آپدیتها رو دانلود کنید
    • پاسخ:

      سلام زود به زود آپدیت میشه معمولا هر 2 روز یکبار
  74. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من خریدم هنوز نیومده ایمیلم *********@gmail.com 
    • پاسخ:

      سلام لطفا ایمیلی که خرید انجام شده چک کنید. فقط به ایمیلی که با اون خرید رو انجام دادید ارسال میشه
  75. سلام میخواستم ببینم اگه وی آی پی رو بخریم تا 24 ساعت دیگه میاد ؟

    • پاسخ:

      سلام.
      معمولا تمام نرم افزار ها تا 30 دقیقه بعد ارسال میشوند مگر اینکه در حال آپدیت باشه که بعد از آپدیت ارسال میشه.
    • پاسخ:

      سلام.
      با تشکر از پیشنهاد شما به زودی قرار میدیم در صورت تمایل میتونید ایمیل خودتون رو در بخش نظرات وارد کنید تا در زمان موجود شدن به شما خبر داده بشه.
    • پاسخ:

      سلام.
       آپدیت ها داخل پنل دانلود قرار گرفته میتونید دانلود کنید.
  76. سلام من بازی رو روی PC با امیلاتور Tencent اجرا میکنم . آیا این چیت روی امیلاتور اجرا میشه ؟
    • پاسخ:

      سلام 
      بله این چیت یک نسخه مخصوص شبیه ساز  tencent داره که براحتی میتونید استفاده کنید. آموزش کامل هم داخل فایل ویدیویی همراه چیت برای شما ارسال میشود.
    • پاسخ:

      سلام

      آپدیت جدید رو دریافت کنید. داخل پنل گذاشتیم
  77. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام آپدیت جدید رو الان **** ****** **** ** *** **** *******
    • پاسخ:

      سلام

      توضیحات داخل پنلی که براتون ارسال شده داده شده پنل رو چک کنید.

      لطفا سوالاتی که مستقیم به عملکرد نرم افزار  ربط داره به صورت عمومی نپرسید با پشتیبانی در میال بزارید.
  78. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من خرید کردم برای پابجی ولی دانلود **** ******* *** *** ***** **** ** ****
    • پاسخ:

       سلام

      پنلی که براتون ارسال شده برسی کنید یکی از دو فایل اول رو استفاده کنید.
    • پاسخ:

      سلام طبق آموزش استفاده کنید,  هم برای روت شده هست هم غیر روت با دو روش مختلف فعال میشه. داخل شبیح ساز هم قابل استفاده است
    • پاسخ:

      سلام برسی شد مشکلی  نداره  لطفا مجددآ تلاش کنید.
    • پاسخ:

      آپدیت جدید به ایمیل کسایی که خریداری کردن به طور خودکار ارسال میشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی