۰

دانلود چیت بازی battlefield-1

چیت بازیهای آنلاین بازی های اکشن ابزار های بازی ها چیت های غیر رایگان battlefield

دانلود چیت بازی battlefield-1

دانلود چیت نسخه ویژه بازی battlefield-1 با آموزش تصویری


جدیدی در سبک شوتر می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی EA DICE ساخته شده و برای سیستم عامل منتشر شده است . استودیوی بازی سازی EA DICE یا به اختصار DICE یک بازی سازی سوئدی می باشد که در استاکهولم واقع شده است . استودیوی مذکور کار خود را در سال 1992 شروع کرده است و از سال 2006 یکی از استودیوهای اصلی کمپانی Electronic Arts به شمار می رود ، این استودیو تجربه ساخت تعدادی از بهترین فرانچایزهای بازی های رایانه ای را در کارنامه هنری خود دارد ،


چیت حاضر بصورت مولتی چیت است و درون ابزار ، چندین چیت در قالب یک لانچر گرد هم آمده اند بنابراین با خرید این سری میتوانید از بازی های دیگر موجود در مجموعه بصورت رایگان استفاده کنید . توجه فرمایید ابتدا آنتی ویروس و فایر والتان را موقتا خاموش کنید تا باعث تداخل در برنامه نگردد و سپس آنرا اجرا کنید . آموزش فعال سازی و اجرا در فایل خریداری شده موجود است و پس از خارج سازی فایل از حالت فشرده میتوانید از آن استفاده کنید . چیت حاضر دارای آپدیت های منظم و مستمر و هماهنگ شده با آخرین نسخه بازی است پس با خیالت راحت از آن استفاده نمایید .

ویژگی های چیت عبارتند از نمایش پلیر های اطراف و بخش تنظیمات نشانه و شلیک از جمله ایم بات و .... را داراست و میتوانید با استفاده از این ابزار به راحتی رنکینگتان را افزایش دهید .

فعالسازی چیت بدلیل قابل اجرا بودن در داخل لانچر به مانند چیت های قبلی میباشد و تفاوتی ندارد بنابراین فایل آموزشی درون فایل دانلودی را مطالعه و مراحل را دنبال کنید . فیلم و کلیپی از اجرای چیت و نمایش چیت برایتان در انتهای پست قرار میدهیم که میتوانید ویژگی های حرفه ای چیت جدید را مشاهده کنید . تمامی چیت ها هماهنگ با آخرین نسخه بازی است و بصورت اتومات و با اتصالتان به اینترنت برایتان بروز میشوند .

همراه با فایل این چیت ما  آموزش مرحله به مرحله و تصویری در اختیارتان قرار میدهیم و  هیچگونه ابهام و خلل در مراحل فعالسازی برایتان بوجود نخواهد آمد و برای آموزش ها و ترجمه چیت ساعت ها وقت گذاشته شده و مراحل با تصاویر همراه شده است ؛ پس با خیالت راحت از ما خرید کنید .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی