۷

دانلود آخرین نسخه چیت بازی Ring of Elysium (کامپیوتر)

چیت بازیهای آنلاین ابزار های بازی ها چیت های غیر رایگان Ring of Elysium

دانلود آخرین نسخه چیت بازی Ring of Elysium (کامپیوتر)

بازی Ring of Elysium یکی از بازی های دارای سبکی آشنا میباشد که میتوان گفت نسخه ای از بازی های Pubg و ROS میباشد که با سبک گرافیکی متفاوت تر شده اند . در این سری از این بازی ها ، به مانند نسخه های پیشین این بازی باید تنها به فکر بقای خود باشید و در این راه میتوانید بصورت گروهی نیز کار کنید .
بازی Ring of Elysium بدلیل گرافیک بالا و نمایش بهتر و شوتینگ بهتر نسبت به بازی های هم رده خود یعنی pubg ، آشناییت و طرفداران بسیاری پیدا کرده است .
امروز برای شما نسخه ای از ابزار کاربردی این بازی را گردهم آورده ایم تا بتوانید با اجرای آن ، رنکینگ بالاتر و لذت بیشتری از گیم خود تجربه کنید .
داخل فایل آموزش ، آموزش فعالسازی با فرمت PDF بصورت مرحله به مرحله و تصویری موجود میباشد که میتوانید از آن استفاده نمایید . چیت بصورت مولتی چیت میباشد و شامل بازی های مختلفی است که میتوانید از آن استفاده نمایید ، دقت فرمایید در زمانی که چیت درحال آپدیت است امکان استفاده از آن را ندازید . لازم به ذکر است که عرض کنیم چیت دارای آپدیت های منظم و بروز کننده می باشد و همواره به دنبال راهی برای استفاده بهینه می باشد و ممکن است در آپدیت هایی برای حفظ بیشتر اکانتتان باشد .




نسخه های مختلفی از این چیت در سرتاسر اینترنت منتشر شده است که با نام های مختلف این بازی بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است ؛ لطفا برای امنیت اکانت خود و یا امنیت سیستمتان ، از هر ابزاری استفاده ننمایید چرا که نتیجه مخالف خواهند داشت . ما همواره شعار فروش بیشتر قیمت کمتر را برای خود حفظ کرده ایم و به آن معتقدیم پس هرگز گول برخی سایت ها با قیمت های کمتر و حتی بیشتر را نخورید .

نکته مهم : ما مسئولیتی در برابر افرادی که نسخه های مختلفی از این نوع چیت را میخرند را نداریم و فقط مسئولیت پشتیبانی و آموزش ابزار های سایت خود را خواهیم داشت ؛ پس دقت داشته باشید این نوع چیت ها را از هر وبسایتی دانلود ننمایید (نسخه های رایگان و پولی) چرا که ممکن است باعث محرومیت دائم اکانت شما گردد و یا فایل حاصل به سیستم شما آسیب رساند .

نکته : برای اجرای هرچه بهتر و بهینه تر این ابزار و جلوگیری از Ban ، توضیحات اجرای راهنمای بهینه این ابزار را در کانال تلگرامی ما دنبال فرمایید . لازم به ذکر است که اعلام کنیم چیت حاصل ، برترین چیت مورد استفاده رنکینگ های جهانی است .

نکته : برای استفاده و فعالسازی ابتدا آنتی ویروس و فایر وال خود را موقتا خاموش کرده و سپس به فعالسازی آن بپردازید .

دانلود فایل : برای دانلود بر روی لینک دانلود در باکس زیر کلیک کرده و به دروازه پرداخت مولتی چیت مراجعه و خرید نمایید . ابزار بصورت مولتی چیت است و از بازی های مختلف پشتیبانی میکند .

(نسخه آپدیت ۱۳۹۷/۱۰/۰۳)

نظرات (۷)

    • پاسخ:

      سلام همینی که داخل سایت هست
    • پاسخ:

      فعلا موجود نیست
  1. سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیز ممنون بابت تمام زحماتتون من واسه پابجی خرید کردم کارتون عالی بود 

    همین طور چیت roe رو خریداری کردم اگه میشه به جیمیلم ارسال کنین 

    دوستان عزیزی که شک دارن واسه کار این سایت من بهتون اطمینان میدم کارشون حرف نداره و تا چیت مورد نظر رو براتون اماده کنن ممکنه طول بکشه جای نگرانی نداره

    • پاسخ:

      سلام لطفا ایمیلتون رو چک کنید. آقای علی عزیز از نظرات دلگرم کننده شما بی نهایت سپاسگذاریم.
  2. سلام میخاستم ببینم اگه الان اینو بخرم ممکنه برای اپدیت های جدید بازی کار نکنه؟ و اگه کار نکنه شما اپدیت جدیدش رو رایگان میفرستین؟
    • پاسخ:

      سلام بله.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده ایمیلتون رو چک کنید.
    • پاسخ:

      سلام ارسال شده ایمیلتون رو چک کنید
    • پاسخ:

      سلام ارسال شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی