۰

چیت بازی کانتر CSGO آنلاین - Steam & Non steam

چیت بازیهای آنلاین counter Strike ابزار های بازی ها چیت های غیر رایگان

چیت بازی کانتر CSGO آنلاین - Steam & Non steam

چیت بازی کانتر CSGO آنلاین نسخه فوق حرفه ای

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به حرفه ای که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی برابر هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان حرفه ای تری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز point خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار هم بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام پلیر ها بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این مسئله بودیم که در CS بازیکنان به شکل برابر رو در روی هم قرار نمی گیرند .

این ابزار که نسخه pro این چیت میباشد دارای ابزار های حرفه ای بسیاری است و از نوع چیت csgo دیگری که در سایت قرار دارد متمایز است .
داخل فایل فیلم آموزش نحوه ی فعالسازی بصورت تصویری و مرحله به مرحله  موجود میباشد که میتوانید از آن استفاده نمایید .
ابزار تحت پوشش فروشگاه ماست و درصورت وجود مشکل در هر زمان میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و مشکل را حل نمایید . لازم به ذکر است که عرض کنیم چیت دارای آپدیت های منظم و بروز کننده می باشد و همواره به دنبال راهی برای استفاده بهینه می باشد ، پس با خیال آسوده خرید نمایید .


نسخه های مختلفی از این چیت در سرتاسر اینترنت منتشر شده است که با نام های مختلف این بازی بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است ؛ لطفا برای امنیت اکانت خود و یا امنیت سیستمتان ، از هر ابزاری استفاده ننمایید چرا که نتیجه مخالف خواهند داشت . ما همواره شعار فروش بیشتر قیمت کمتر را برای خود حفظ کرده ایم و به آن معتقدیم پس هرگز گول برخی سایت ها با قیمت های کمتر و حتی بیشتر را نخورید .

نکته : برای استفاده و فعالسازی ابتدا آنتی ویروس و فایر وال خود را موقتا خاموش کرده و سپس به فعالسازی آن بپردازید . توجه کنید برای اجرای برنامه نیازمند آخرین نسخه نرم افزار Net Framework 4.6.1. هستید . چیت حاضر یکی از بهترین چیت های حرفه ای این بازی جذاب است که توسط بسیاری از بازیکنان سطح جهانی از آن استفاده شده و می شود .
 
 
نکته مهم : ما مسئولیتی در برابر افرادی که نسخه های مختلفی از این نوع چیت را میخرند را نداریم و فقط مسئولیت پشتیبانی و آموزش ابزار های سایت خود را خواهیم داشت ؛ پس دقت داشته باشید این نوع چیت ها را از هر وبسایتی دانلود ننمایید (نسخه های رایگان و پولی) چرا که ممکن است باعث محرومیت دائم اکانت شما گردد و یا فایل حاصل به سیستم شما آسیب رساند .

نکته : برای اجرای هرچه بهتر و بهینه تر این ابزار و جلوگیری از Ban ، توضیحات اجرای راهنمای بهینه این ابزار را در کانال تلگرامی ما دنبال فرمایید .
 

دانلود فایل : برای دانلود بر روی لینک دانلود در باکس زیر کلیک کرده و به درگاه پرداخت مراجعه و خرید نمایید . ابزار بصورت مولتی هک است و از بازی های مختلف پشتیبانی میکند .

نکته : با خرید این چیت میتوانید از دیگر بازی های آن هم استفاده نمایید . چرا که ابزار مولتی چیت میباشد و دارای چندین چیت بازی در یک لانچر است . برای دیدن عکس هایی از چیت به قسمت پایین و باکس دانلود مراجعه نمایید .

 

پس از خرید لینک دانلود به همراه فایل های آموزشی اجرای چیت برایتان در یک پک آماده ارسال میگردد و میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید .

پیشنهاد ما >> چیت فوق حرفه ای VIP


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی