۰

دانلود چیت نسخه گوشی بازی Rules of Survival (نسخه ویژه موبایل)

چیت های غیر رایگان rules of survival دانلود چیت نسخه گوشی (نسخه ویژه موبایل)

دانلود چیت نسخه گوشی بازی Rules of Survival (نسخه ویژه موبایل)

 دانلود چیت نسخه گوشی بازی Rules of Survival (نسخه ویژه موبایل)

بعد از مدت ها و انتظار ها بالاخره  نسخه قابل استفاده چیت بازی rules of survival نسخه موبایل را منتشر شد و همینک میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب ، چیت مورد نظر را دانلود کنید . چیت دارای امکانات و ویژگی های بسیاری مانند ایم بات ، آنتی بن ، چتر سریع ، اسکین رایگان و ... میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد نکات استفاده از چیت را در ادامه بخوانید و مراحل را دنبال کنید . همین حالا اقدام به مطالعه ادامه ی مطالب نمایید .

چیتی که برای شما عزیزان مهیا کرده ایم دارای ویژگی های بسیاری است که میتوانید با استفاده از آن در سرورهای اندروید به آسانی در هر چالشی برنده باشید .  . ویژگی های کلی چیت در عکس زیر بطور کامل آمده است و میتوانید مشاهده کنید . لازم به ذکر است که اعلام کنیم چیت طوری طراحی گردیده که آنتی بن باشد و در مواقعی آنتی ریپورت پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید . بدلیل ارائه آپدیت بازی در نسخه موبایل و پاک شدن دیتای بازی ورژن قبل از سوی شرکت سازنده بازی ، بنابراین در هر آپدیت چیت حاضر از ابتدا کدینگ میشود و موارد امنیتی و ویژگی ها تماما رعایت خواهد شد .

 

ابزار ما یکی از قوی ترین چیت های قابل استفاده در سرور های گوشی بازی Rules of Survival است توجه فرمایید این چیت دارای قابلیت های بسیار ویژه ای است که درصورت استفاده مداوم امکان بن اکانت شما وجود دارد چرا که قدرت چیت حاصل بسیار است و با ریپورت بیش از 6 بازیکن امکان و درصد بن شما افزایش پیدا خواهد کرد پس توصیه ما به شما این است برای جلوگیری از بن از امکانات چیت بصورت یکنواخت و مداوم استفاده نکنید تا اکانتتان شناسایی نشود . ویژگی بارز چیت را میتوان به شلیک از طریق تکیه دادن به دیوار اشاره کرد که شما قادر خواهید بود در تکیه دادن به دیوار و در جنگ با دشمنان به راحتی آنها را از داخل دیوار نابود سازید .

نکته : آموزش های لازم و آموزش های اجرایی چیت بعد از پرداخت و به هنگام ارسال فایل داخل پوشه چیت قرار میگیرد و آموزش های لازم برایتان به اطلاعات وارده قبل از پرداخت ارسال میگردد بنابراین در ارسال اطلاعات خود قبل از خرید توجه فرمایید چراکه پس از خرید امکان بازیابی آنها وجود ندارد . همچنین این چیت دارای قابلیت آنت های آبی و قرمز میباشد که آنتن آبی مربوط به کاراکتر مرد در بازی است و رنگ قرمز مربوط به کاراکتر زن در بازی است .فایل گیف زیر نمونه ای از چیت را در سرور نشان میدهد (توجه فرمایید حجم گیف کمی بالاست و ممکن است برای بار اول برایتان تیک دار باشد که نشانه درحال دریافت شدن و دانلود میباشد)

 

 

 

در ویژگی حرفه ای High Scop قادر خواهید بود با استفاده از چیت اسکوپ حاضرتان را تا یک مرحله قوی تر کنید بطوری که با داشتن اسکوپ x2 شما بصورت اسکوپ x4 روی پلیر های دیگر زوم و تمرکز میکنید . همچنین با قابلیت fast Parachute قادر خواهید بود چترتان را سریع باز کرده و به سرعت به زمین بازی برسید و اطراف را لوت کنید و در رقابت های جهانی این قابلیت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از چیت هیچگونه لگی در بازیتان ایجاد نمیکند و همواره از آخرین متدهای کدینگ در استفاده و ساخت آن بکار برده شده است .

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی